RTS bez obrazloženja posle 19 godina prestao da emituje magazin TV Mreža

RTS je posle 19 godina odlučio da više ne emituje magazin TV Mreža na svojim kanalima, potvrdio je za televiziju N1 direktor Produkcijske grupe Mreža Vladimir Milić.
Razlozi za ovakvu odluku RTS-a nisu saopšteni, a to je učinjeno “bez objašnjenja i obrazloženja”, navodi se u saopštenju PG “Mreža” dostavljenom toj televiziji.

Ta produkcijska grupa je podsetila da je saradnja sa RTS-om ugovarana na konkursima koji su raspisivani jednom godišnje.

Angažovanje nezavisnih produkcija trebalo je da obezbedi bogatstvo programa, ideja, pogleda i informacija, ocenila je PG Mreža.

“Zato i čudi što je u vreme velike rasprave o ulozi medija u predizbornoj kampanji RTS odlučio da sa programa skine emisiju koja je negovala profesionalnost i afirmisala demokratske institucije i ljudska prava”, dodali su.

PG Mreža je proizvela 930 emisija u periodu posle petooktobarskih promena do danas.

“Verujemo da ova brzopleta i politički motivisana odluka može da se ispravi. Do tada, vidimo se na našem sajtu ili nekom drugom mestu”, zaključuju u toj produkcijskoj grupi.

Related posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.